0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
HaHa det var bra det kan man ju försöka övertyga hon om
Citat från: julleb skrivet 10 februari 2007, 13:13:25HaHa det var bra det kan man ju försöka övertyga hon om hehe defenitivt värt ett försök iaf..... varför tror du att jag har 2st pumpar.... //Krister Är fruns nya kök klart ? Eller väntar hon på besparingen först ? mvh Kjell
Citat från: Northkingen skrivet 10 februari 2007, 13:15:40Citat från: julleb skrivet 10 februari 2007, 13:13:25HaHa det var bra det kan man ju försöka övertyga hon om hehe defenitivt värt ett försök iaf..... varför tror du att jag har 2st pumpar.... //Krister Är fruns nya kök klart ? Eller väntar hon på besparingen först ? mvh Kjell
Citat från: kjell62 skrivet 10 februari 2007, 13:19:37Citat från: Northkingen skrivet 10 februari 2007, 13:15:40Citat från: julleb skrivet 10 februari 2007, 13:13:25HaHa det var bra det kan man ju försöka övertyga hon om hehe defenitivt värt ett försök iaf..... varför tror du att jag har 2st pumpar.... //Krister Är fruns nya kök klart ? Eller väntar hon på besparingen först ? mvh Kjell hehe hon är lurad som vanligt.... //Krister
Citat från: Northkingen skrivet 10 februari 2007, 13:22:29Citat från: kjell62 skrivet 10 februari 2007, 13:19:37Citat från: Northkingen skrivet 10 februari 2007, 13:15:40Citat från: julleb skrivet 10 februari 2007, 13:13:25HaHa det var bra det kan man ju försöka övertyga hon om hehe defenitivt värt ett försök iaf..... varför tror du att jag har 2st pumpar.... //Krister Är fruns nya kök klart ? Eller väntar hon på besparingen först ? mvh Kjell hehe hon är lurad som vanligt.... //KristerDuuu, jag vet vart din postlåda bor. Å speciellt frugan då... kanske hon skulle få sig ett tips om att läsa nån gång här på forumet. Eller så får jag börja skicka fina lösningar på kök istället, å snacka mer tapeter å annat när vi träffs. haha Som du eldar i kamin så gör du ju en sån besparing att ni kan ju sätta in köket vilken dag som helst. lvp... typ onödigt på n-vallen. // Camilla
Hejsan ..Försökte övertyga hon att vi skulle spara in till ett nytt kök, men hon gick inte på den..
Citat från: julleb skrivet 10 februari 2007, 18:18:11Hejsan ..Försökte övertyga hon att vi skulle spara in till ett nytt kök, men hon gick inte på den.. *ler* bara till att försöka med något annat då..... kanske ett nytt badrum med bubbelbad.... skam den som ger sig.... //Krister