0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Kraftfullt verktyg!Hmm..kanske borde testa det... min hd "Diverse" är helt tom.. konstigt, har för mig att det skall finnas masoor av diverse där!
Citat från: Paxmax skrivet 07 februari 2007, 23:33:28Kraftfullt verktyg!Hmm..kanske borde testa det... min hd "Diverse" är helt tom.. konstigt, har för mig att det skall finnas masoor av diverse där!Du kommer att bli förvånad/imponerad Jag har rekat progget till många, å ännu finns ingen som blivit missnöjd. De flest brukar istället undra, hur sjutton progget hittar saker som dom raderat för läääänge sen mvh humlan.PS. Radering är eg inget annat än att OP inte kan se filerna, så skrivs det inte över allt för många ggr, så hittar alltid "GetDataBack" dom. Vill man verkligen radera nåt på sin dator, så finns det progg som används i t.ex säkerhetsklassad verksamhet. Nåt som alla myndigheter m.m i Sverige åxå borde använda sig av. DS
Själv kör jag backup till NätDisk varje dag med revisionshantering.
Visst hjälper backup om man raderar saker av misstag! Bara man hunnit göra en backup innan.Det man missar är en dags ändringar vilket kan vara nog så irriterande.
Hej humlan!-är inte så hemma på det här med datorer/program, -men det låter användbart med programmet "GetDataBack". Mina döttrar har vid ett par tillfällen fibblat bort stora uppsatsarbeten av misstag, och då kan det vara guld värt att kunna återskapa även borttagna filer.Min fråga: Är "GetDataBack" en programvara som jag måste köpa i databutiken, eller finns det att ladda ner från Internet???HälsningarMicra
TACK Humlan, -du är en klippa...!!!Ha en trevlig helg!Micra
Problemet blir däremot olösligt till rimliga pengar om hårddisken kraschar, dvs. dör. Då hjälper bara en riktig backup (vilket jag inte hade). Min hårddisk står bara och tuggar lite, men säger att den är tom och frågar om jag vill formatera, restaureringsprogrammen får inte fram nåt av värde.