0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
jag startade dom 2 cirkpumparna på returen och
Vart lovad på offerten att jag skulle klara mig till -16 grader
CiteraVart lovad på offerten att jag skulle klara mig till -16 grader Vid vilken rumstemp? (20 grader...?)Hur varmt har du inne? (22-23 grader...?)Det gäller att läsa offerten ordentligt innan man klagar.Men har du på fötterna - varför inte prova!/Rickard
Däremot går det säkert att spara en del med nya fönster. Men jag är tyvärr inte gjord av pengar och det rör sig om 20 fönster och 4 balkong dörrar, dom flesta fönster är stora. Billigadte offerten jag fått inklusive jobb är på 127 tusen så det blir nog till att göra det själv i framtiden.
Citat från: Charlie skrivet 20 november 2004, 21:13:10Däremot går det säkert att spara en del med nya fönster. Men jag är tyvärr inte gjord av pengar och det rör sig om 20 fönster och 4 balkong dörrar, dom flesta fönster är stora. Billigadte offerten jag fått inklusive jobb är på 127 tusen så det blir nog till att göra det själv i framtiden.Att byta fönster av enbart energibesparingsskäl är inte lönsamt. Se till att de du har är i bra skick och att tätningslisterna är bra eller byt till nya. Nya lister behövs lite då och då och är lätt att glömma bort!