0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Först o främst så har vi absolut inte mer problem i % på panasonic mot andra märken vi monterar ,(tvärt om) sen till den pump du köpt så har dom vi monterat fungerat perfekt o kunderna varit nöjda,det tror jag du också kommer att bli
Hejsan! Jag har en sådan LVP i min verkstad har kört den snart två månader och är supernöjd!Den går tyst och ger en otrolig värme, samt liten elförbrukning. Jag gratulerar dig till ett bra val!MvH/Kjell
Citat från: Kjell G skrivet 20 januari 2007, 23:35:32Hejsan! Jag har en sådan LVP i min verkstad har kört den snart två månader och är supernöjd!Den går tyst och ger en otrolig värme, samt liten elförbrukning. Jag gratulerar dig till ett bra val!MvH/KjellFunkar filterrengöringen bra även i verkstadsmiljö?
Hej Tolins!Nu rengör den,23w.Jag hade under januari en totalförbr. på 1034kWh=1.39kW i snitt, vi har aldrig haft så låg förb.tidigare innan körde vi med vattenburet el och har i januari dom senaste åren legat på ca 2800-3200kWh.(det har varit bra varmt i år i januari mot förra året)