0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Det är mitt fel som envisas med att tjata om H-16 Övriga är sporadiska felkoder som har med installationer mm att göra. Det är lungt som en filbunke på Panafronten!
Japp! läste om detta på aktienyheterna.Våldsamt hög kurs på aktien 2280kr stiger som en raket!Kanske faller ännu våldsammare då!
Jag tycker man skall se till att det faktiskt är maskiner byggda för att sitta på ett hotell i turkiet som a/c & inte för 2 plusgrader med hög luftfuktighet i västergötland...........men man kan undra vad en luft/luft pump byggd & konstruerad för Sverige skulle kosta 35000:- kanske........ studs
Jag tror faktiskt att en svenskbyggd pump med färdiga markben & byggd i plast med isolering & riktig lösning för avfrostningsvattnet samt 2 innerdelar skulle kunna sälja till många, kanske en uteffekt vid -15 på en 6kw......vilken hade man investerat i själv??
Eftersom Pana med 100% säkerhet vet vad som skrivs här, så borde dom ha gett sig tillkänna å försökt att hjälpa till, eller vad som helst som skulle kunna vara till nytta, för de som drabbats av fel på sina pumpar. Nu verkar inte den viljan finnas, så om jag hade tänkt köpa en Pana maskin, hade jag definitivt ändrat mig fort som fan, efter allt som står om dom, här på forumet.... mvh humlan.