0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Resultat: nu lyser inte symbolen på fjärrkontrollens display som tidigare visade att aggregatets sensor var vald för styrning av rumstemperaturen .
CiteraResultat: nu lyser inte symbolen på fjärrkontrollens display som tidigare visade att aggregatets sensor var vald för styrning av rumstemperaturen .Vänta här nu... har jag tänkt fel? Jag tycker det ser ut som symbolen visar att fjärren är givaren, inte innerdelen?! Har jag missuppfattat symbolen? I så fall kör jag nu med innerdelens sensor
Jag har testat lite mer nu och även startat om pumpen.Jag har tidigare haft pumpen inställd på Quiet mode, jag har nu kopplat bort det och nu verkar det som det är lite mer fart på den.Tempen på fjärren ligger nu endast 1 grad under set tempvärdet.Den blåser också in kraftigt med värme.Jag gissar på att följande orsaker till mina problem:Någonting har hängt upp sig i pumpen och fungerat igen efter omstart.Eller också så är det så att Quiet Mode inte räcker till för att hålla set tempnär kvicksilvret börjar närma sig 0 grader.Snälla alla sanyoägare kör inte pumpen på q läge det är klart den ger sämre värme & spridning.....kör quiet högst en timme åt gången......annars får du sämre verkan......Hur funkar egentligen Quiet Mode i förhållande till normal läget?Är det bara lägre fläkthastighet och vad innebär det isåfall för värmen?