0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Fick just en elräkning för december. den inkluderar naturligtvis allt ifrån värmepump till julmys, julstök och mysbelysning. Den stannade på 2800 spänn. :,v(Känns det som en OK siffra? Jag har så svårt att överblicka detta, är därför väldigt nyfiken på vad ni andra här på forumet har fått i elräkning för december 2006, detta varma år.För information bor jag i 70-talshus, 130 kvm i två plan. 2 vuxna + 2 barn i hushållet.// Bästefar
Citat från: bästefar skrivet 15 januari 2007, 10:24:51Fick just en elräkning för december. den inkluderar naturligtvis allt ifrån värmepump till julmys, julstök och mysbelysning. Den stannade på 2800 spänn. :,v(Känns det som en OK siffra? Jag har så svårt att överblicka detta, är därför väldigt nyfiken på vad ni andra här på forumet har fått i elräkning för december 2006, detta varma år.För information bor jag i 70-talshus, 130 kvm i två plan. 2 vuxna + 2 barn i hushållet.// Bästefar Är det avlästa värden eller uppskattad förbrukning, det har ju en viss betydelse? Sedan är kr inget bra mått eftersom alla betalar olika för sina kWh