0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
du måste ha ngt som håller ihop röret på "sidorna" annars blir det veck på röret
Nja ide'n med att ta dessa herrar i beslag är inte så dum,tyvärr så tror jag inte att det fungerar i praktiken jag är säker på att det krävs en massa tillstånd för att driva en kringresande cirkus.Det lär man aldrig få på dom
Citat från: tolins skrivet 17 februari 2007, 23:01:34Nja ide'n med att ta dessa herrar i beslag är inte så dum,tyvärr så tror jag inte att det fungerar i praktiken jag är säker på att det krävs en massa tillstånd för att driva en kringresande cirkus.Det lär man aldrig få på dom Ge Kingen en banan så håller han sig lungn..
Citat från: tracker skrivet 17 februari 2007, 14:49:10du måste ha ngt som håller ihop röret på "sidorna" annars blir det veck på röretVad menar du, håller ihop på sidorna? Vad ska jag använda för något som håller ihop sidorna?
hej. haha ..haha ?? det vore den bästa affären tolins gjort...han inbringade säkert en års lön på några veckor...satte han ut oss neråt landet å all kvinnor fick se några "riktiga" män ...inte nå fjoller i smink å mode kläder...sen sålde han oss lätt för 4000 per natt ,,,,ta det x 30 nätter =240 000 på en månad annonsering å marknadsföring kostar noll .......djungeltrumman fixar det Då Skönheten...(jag)och vilddjuret (kingen) är på marknaden Thumbsup