0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hej R407 :-)Jo det gick fint sörru..... Biltema hade på lager så det räckte både till dig och mig. Du får väl leta fram lite rörstumpar och träna på, övning ger ju färdighet sägs det Finns ju för övrigt en tråd med utförlig anvisning hur man utför en "koning" på bästa sätt.Ska se om jag hittar den!Resan hem gick bra i snömodden..... bra med 4WDVi syns Janne
Hej Mr Chun Lan!Tackar, kaffe blir bra efter 45 mil i bilen, får väl ta en liten rundtur bland dina "energi" projekt också innan resan fortsätter till Skellefteå. Lät ju intressant det där med dina solfångare tycker jag......Jag slår en signal någon dag innan jag kommer så du "slipper åka skoter, och fiska " Kan köpa med mig ett Torskpaket om du nu absolut måste äta fisk den dagen studsJanne
hej .. finns det nån som bor vid ett biltema ? som skulle kunna tänkas langa/köpa ut ett konverktyg åt mig ...
Citat från: Dr Chun-Lan skrivet 01 mars 2007, 00:55:26hej .. finns det nån som bor vid ett biltema ? som skulle kunna tänkas langa/köpa ut ett konverktyg åt mig ...Nu är det dags för dig & northkingen att flytta till civilisationen
Citat från: Nisse-Gurra skrivet 13 mars 2007, 06:57:39Citat från: Dr Chun-Lan skrivet 01 mars 2007, 00:55:26hej .. finns det nån som bor vid ett biltema ? som skulle kunna tänkas langa/köpa ut ett konverktyg åt mig ...Nu är det dags för dig & northkingen att flytta till civilisationen Tror faktiskt att det skulle vara lättare att få civilisationen att flytta till honom.