0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
inte för att va trisst eller så.. men kan ni inte starta en LED lampe tråd istället, då hittar fler den och det blir inte lika rörigt Skall själv köpa ett par LED spottar till utebelysning snart så jag är också intresserad
Snubblade över dessa prylar, värmeåtervinning för dushar, kanske kan va' nåt.http://gfxtechnology.com/Nån som sett nåt liknande?
Nu är anläggningen igång! laddade nästan en timme idag utan fri sol, inte så konstigt iof eftersom den laddar mot 11 grader som det är i vvb:n (nu 16 i toppen efter laddning)Måste bara varna erfarna VVS:are detta är mitt första VVS projekt så jag är inte helt kompis me rörböjarn än och det är otroligt trångt utrymme sakerna sitter på, men vafaen spelar de för roll de funkar ju ThumbsupDen hemmagjorda avluftaren (luftfällan) var förresten helt suverän vid fyllning av systemet! behövde bara upp på taket en gång för att lufta och ändå kom det knappt något där.
Förstår inte... men den undre bilden får mig att tänka på en halt annan typ av "apparat" mvh humlan.
Ja just de, har ju inte lagt ut nån bild med alla rören på taket... kanske kan va intressant för nån.Humlan, laddar dina något vid denna årstid?