0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hej, jag såg just att pumpen inte dragit någon Tillsats2-timme sedan Feb/Mars.- Pumpen har gått i ca ett och ett halvt år och dragit 3h TS2.Det känns lite olustigt, någon kommentar?/Erland
...Efter det hade jag turen att se Tillsats 2 aktivt konstigt nog körde Tillsats 2 innan värmen var uppe i 55 ºCmed VPn den gick igång senare MÄRKLIGT ...
Citat från: mrbeach skrivet 10 december 2006, 18:13:56...Efter det hade jag turen att se Tillsats 2 aktivt konstigt nog körde Tillsats 2 innan värmen var uppe i 55 ºCmed VPn den gick igång senare MÄRKLIGT ...Så skall det vara, dvs legionella lkörningen körs på tid och med TS2, bara. Den värmer inte upp VV först mha VP'n. Jag skall pröva att sätta ner intervallet, så borde TS2 gå igång. /Erland
Lite intressant dock. Vi Legionella körning så kör den väl tills den når 65 ºC ?Hur blir det om elementet aldrig går igång ...?/Erland
Citat från: eleson skrivet 11 december 2006, 18:20:47Lite intressant dock. Vi Legionella körning så kör den väl tills den når 65 ºC ?Hur blir det om elementet aldrig går igång ...?/ErlandDet jag menade var att VPn inte kommit upp i 55 ºC innan Tillsatsen gick in.Sen körde den upp till ca. 65 ºC.