0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Det finns inte ord för dom som känt till detta och håller tyst i egna syften! _/- _/-
Jag kommer att lägga upp en åtgärdsplan bestående av att kunderna kommer att erbjudas ett servicebesök vars huvudsyfte är att oljemängden återställs.HejBorde inte panasonic ihop med återförsäljarna gå ut med en åtgärdsplan ,så alla oroliga ägare av den här pumpen kan få reda på vad som är fel och få detta åtgärdat.Så länge som jag inte får en rimlig förklaring på vad som är fel och blir bara hänvisad till 5 års kompressor garanti så är inte jag nöjd Panasonicägare.Jag kan bara se till vad Saab gjorde med min bil angående tändkassetten som eventuellt kan gå sönder så valde de att åtgärda dessa med att byta alla dessa.Som sagt var vad gör PANASONIC jo de hänvisar till garantin??Vad händer då när jag får felkod H16 när garantin har gått ut nu de vet vad det antagligen är för fel.Jag är inte nöjd med svaret från Panasonic.Jag vill veta om det är något fel på pumpen som gör att den kan gå sönder vid något specifikt tillfälle och isåfall få det åtgärdat.Även om min och andras funkar och det procentuellt inte är så många som har drabbats så vill man ju veta om det finns något fel på pumpen.Mvh