0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Det går nog inte att jämföra fabriksdata med varann. Låter litet för bra för att vara sant och sedan italienska...
hej .. oki då har dom ju bra cop värden trots allt 2,6 duger ju hur stora finns dom pumparna..är 13kw största pumpen ?+ vad kostar ett 13 kw kitt ca rek utpris ?
hur är det nu med cop när man höjer tempen?....vilket hus i sverige har en stigartemp på 40 grader vid 15 minus?
Det var nog inte det italienska språket så mycket som att jag ville vara artig. 13 kW ur en 38 kg utedel...Tomten kommer snart också!TILL MODERATOR: På luft/luft har ett företagsnamn blivit censurerat utan riktig förklaring, i Varberg. Här gör en firma ogenerad reklam om en produkt som knappast är speciellt lämpad för Sverige. Skall vi köpa Fiat också???Köp CTC eller Nibe. På pappret ger de inte så mycket, men det beror på att de är ärliga. Titta på vikt och freonmängd! Italienarna uppger inte freonmängd, i vart fall hittade jag det inte.
Köp CTC eller Nibe. På pappret ger de inte så mycket, men det beror på att de är ärliga. Titta på vikt och freonmängd! Italienarna uppger inte freonmängd, i vart fall hittade jag det inte.