0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Tror inte det, men jag har vidarebefodrat frågan till killen som uppdaterar mjukvaran.Hör av mig om han har nåt tips.
Nybliven ägare av 5 tempgivare och har fått allt att fungera som det ska, även uppladdning av bild fick jag att fungera.MEN, kan jag på nåt sätt slippa frågan "är du säkert att du vill avsluta" då jag har autostart varje natt på datorn den är kopplad till och då väntar omstartproceduren på ett ja/nej.
Citat från: Rickard skrivet 07 december 2008, 09:10:48Tror inte det, men jag har vidarebefodrat frågan till killen som uppdaterar mjukvaran.Hör av mig om han har nåt tips.Strålande, hoppas det går att lösa.
Hur vill du spara dina mätvärden?
MEN, kan jag på nåt sätt slippa frågan "är du säkert att du vill avsluta" då jag har autostart varje natt på datorn den är kopplad till och då väntar omstartproceduren på ett ja/nej.
Citat från: Mygg@n skrivet 07 december 2008, 08:53:13MEN, kan jag på nåt sätt slippa frågan "är du säkert att du vill avsluta" då jag har autostart varje natt på datorn den är kopplad till och då väntar omstartproceduren på ett ja/nej.Det bör gå att lösa med Keboard Express http://www.keyboardexpress.com/ eller något liknande. Du kan skapa ett tidsstyrt macro som avslutar programmet och svarar ja på frågan. Macrot skall ju gå igång precis innan du startar om datorn.
"BUY NOW" ...