0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hej NK! Jag jobbar för ett företag som säljer och installerar Fujitsu, el rättare sagt jag som installerar, och har servicen....*L* Och vi har inte stött på nått problem ännu vad gäller Fujitsu av nån modell, och då monteras dessa i ett klimat som övriga landet inte har, fuktiga å ibland småkalla vintrar, NV Skåne. Thumbsup
...men oftast vill ju norrmännen ha det bästa oavsett det gäller bilar, husvagnar eller lvp.......
Citat från: Northkingen skrivet 20 november 2006, 12:41:20...men oftast vill ju norrmännen ha det bästa oavsett det gäller bilar, husvagnar eller lvp.......Man kan inte annat än beundra Norrkungens blygsamma framtoning på Forumet, -jag gillar din totala ödmjukhet inför alla andra konkurrenters eventuella fördelar..!! //Micra
Norrkungen,- jag vill inte alls att du taggar ner! Du är en frisk fläkt här på Forumet, och jag gillar dina inlägg! Skulle bara skoja till det lite...Jag tycker att det gott kan få vara lite "kamp" mellan de olika fabrikaten, så länge som det ligger på en nivå som är acceptabel. Absolut ingen kritik mot dig, Krister! Go for it! /Micra
Nocria har väl inte fått bekänna färg än Vänta bara när det blir -30 i vinter...Som vädret varit hitills i höst så har ju pumparna bara gått tomgång