0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Frågade Ts också då jag funderar på att beställa en 123a av honom- Han talade om att den har vertikal sweep, Men i sidled får man ställa riktningen manuellt. Det vore dock kanon om det är lika som på 124an att man kan ställe flera olika riktningar i ett rum, Det skulle passa kanon då jag bör ha utblås i två riktningar (dörröppningar) för att sprida värmen så optimalt som möjligt.Om jag köper av ett företag i Söderhamn så importerar dom sina Sanyos från Finland= Stänger ej av vid -20. Men jag har också en gammal vedspis, Och en spispanna med4st stora vattenradiatorer som jag brukar elda i när det blir rejält kallt. Kan man starta innerdelen för att använda den att sprida värmen från min spispanna eller vedspis? Funderar också på att sätta hjälpfläktar(kanalfläkt / toafläkt mellan innersta rummet och ut till trapphuset till övervåningen) för att sprida värmen till övervåningen=konstig planlösningLästa någonstans att man kunde använda en remote extender för att förlänga fjärrkontrollens räckvidd. Fungerar det bra eller ? Tänkte i såfall lägga fjärren på ett svalar ställe då jag får rätt varmt från tv och dator i det rum där vp,n skall sitta...// Ronney