När jag jämför plintarna i WPL10IK med min WPF10 så ser jag att det finns samma KOKP utgång i plint X4, vilket är spänningsmatningen till sol-cirkpumpen. Den har även samma ingångar för temperaturgivarna för detta, och styrsystemet är samma, såvitt jag vet, så det skall nog funka.
Jag antar att det är IK (Inomhus Kompakt) modellen du är intresserad av.
Ingen av dem har inbyggd varmvattenberedare vad jag vet, så om du vill köra solslingan till varmvattnet så beställer du en av beredarna med inbyggd solslinga, annars en ack/bufferttank med solslinga.
Jag hittar ingen plint för växelventilen. Om jag jämför mitt elschema ser jag att det inte finns något anslutet till stiften där växelventilen är kopplad på min, så jag vet inte om det inte är meningen att man skall kunna producera varmvatten med denna? Det blir ju lite märkligt då när det finns anslutningar för VVC. Jag är iofs rätt övertygad om att det skulle funka att koppla in en växelventil till de öppna anslutningarna, men det finns väl en anledning till att det inte finns inbyggt och att det inte nämns något om det.