0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Logiskt som sagt, det var så jag trodde att det hängde ihop. men det var skoj att få det bekräftat från någon annan. Så tack för svaret ! Men varför håller den på o tickar hela tiden, nåt relä eller liknande, borde den inte va nöjd om den stängt det som går ?
Citat från: JOG skrivet 20 september 2006, 20:14:19Logiskt som sagt, det var så jag trodde att det hängde ihop. men det var skoj att få det bekräftat från någon annan. Så tack för svaret ! Men varför håller den på o tickar hela tiden, nåt relä eller liknande, borde den inte va nöjd om den stängt det som går ?Den tickar för den försöker stänga shunten sen vilar den en stund sen försöker den stänga igen detta för är och börvärde skiljer sig åt..Detta lugnar sig när du får en stabil framledning med samma är och börvärde...
Citat från: Digital skrivet 24 september 2006, 22:31:39Citat från: JOG skrivet 20 september 2006, 20:14:19Logiskt som sagt, det var så jag trodde att det hängde ihop. men det var skoj att få det bekräftat från någon annan. Så tack för svaret ! Men varför håller den på o tickar hela tiden, nåt relä eller liknande, borde den inte va nöjd om den stängt det som går ?Den tickar för den försöker stänga shunten sen vilar den en stund sen försöker den stänga igen detta för är och börvärde skiljer sig åt..Detta lugnar sig när du får en stabil framledning med samma är och börvärde...Hmmmm..... För att slippa tickandet så måste du öka mintemp framledning till 22 ºC.