Däremot kan du kanske prova vad jag har tänkt att göra.
Jag har en LG kondenstumlare, med en aluminiumvärmeväxlare (istf de vanligare och sämre i plast).
Idén är just att kondensera (torka) den luft som cirkuleras genom värmeväxlaren så snabbt som möjligt. Det gör man genom att kyla så mycket det går - det hade jag tänkt att göra genom en slang från FLVP:ns iskalla frånluft till luftintaget på torktumlaren. Ett tillflöde av kall luft på några liter i sekunden räcker nog, täta gärna intaget mot slangen så får torktumlaren precis så mycket kalluft som den behöver.
Istället för 30-35 ºC på tilluften blir det 0 ºC luft som körs i värmeväxlaren. Det gör att torktumlaren inte behöver gå så länge, det sliter mindre på tvätten, den blir klar fortare och det blir därmed inte så bastulikt i tvättstugan.
Jag skulle inte heller leda nån särskilt kanal med torktumlarluft tillbaka till FLVP:n, utan bara låta den normala ventilationen ta hand om den - så kommer den så småningom men i lite mer "utspäddd" form till FLVP:n (det är alldeles för mycket energi för att bara ventilera ut den).