0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Försök gärna beskriva hur alliansens förslag skulle kunna förbättra konsumtionen, sänka elpriserna och drivmedelsskatten eller på annat sätt göra några i grunden rejäla förändringar som skulle få positiva effekter på sysselsättningen, tillväxten och handelsbalansen.Jag är väldigt villig att analysera vad som kan komma fram.
CitatJag har sett båda mina föräldrar ligga o dö i korridorerna på "äldrevården" för attdom fick inte plats! Dom var båda vansinnigt sossetrogna.....Sv:Hur skall skattesänkningar och privata vinstintressen inom vården kunna se till att detta förhindras?, jag har svårt att se sambanden. Sv på Sv.Privata vinstintressen är väl vad som drar runt världen?
Privata vinstintressen är väl vad som drar runt världen?
Vad jag vet har MP aldrig än fällt en regering, tror inte att de gör det nu heller.
Papperstigrarna har jag inte sett till, är faktiskt förvånad över hur lite "samhället" verkar bry sig om att jag startat eget, så mycket som det snackas om att gynna småföretagen så borde jag ha fått ett gäng erbjudanden om hjälp av olika slag.
CitatJag har sett båda mina föräldrar ligga o dö i korridorerna på "äldrevården" för attdom fick inte plats! Dom var båda vansinnigt sossetrogna.....Sv:Hur skall skattesänkningar och privata vinstintressen inom vården kunna se till att detta förhindras?, jag har svårt att se sambanden. Sv på Sv.Privata vinstintressen är väl vad som drar runt världen?Ja, men det skulle knappast ha gagnat dina föräldrar, om de inte var rika förstås..Sv:Som jag påpekade i mitt första inlägg så ville jag ha en "normal" skatt på så sätt kanske dom/vi hade haft några pengar kvar.
Det finns ett annat test på: http://www.aftonbladet.se/val2006/partikollen/Dock var den förklarande texten under frågorna vänstervriden, men om man bortser från detta så ger detta testet större skillnader.mitt resultat:v 8%s 29%mp 14%kd 64%c 67%fp 89%m 73%Stämmer med det parti jag tänker rösta på Thumbsup