0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Richard, jag misstänker att du glidit över mot höger sen du startat eget, det brukar bli så om man tvingats slåss mot papperstigrarna ett tag.
Hur jag röstar på söndag nästa vecka är fortfarande höljt i dunkel, kanske skulle man inte alls rösta när det inte finns ett parti som passar in på mina åsikter ens i en majoritet av frågorna, mina synpunkter och uppfattningar är spridda som profilfrågor bland alla partier och så länge jag inte engagerar mig i partipolitik så kan jag ju inte påverka den faktiska politiken som enskilda partier för.
Hej RLAHur vet någon hur många som röstat blankt, dom räknas ju som felaktiga röster liksom dom som är felaktiga.Det måste väl vara rätt lätt att räkna ut hur många soffliggare det blir, det är ju antal röstberättigade minus dom som röstade, hur enkelt som helst.Så i mina ögon är det ungefär lika mellan dessa röstare så jag har inga "bror duktig" tänk i den frågan..MVHMesser
Klart jag skall rösta!Och inte blankt.Kan inte nån fler göra testet och lägga ut sina resultat?http://svt.se/testadittval
Självklart finns det de som missbrukar välfärdssystem, men då är det ju det som är problemet och då får man ju göra något åt det, inte ta bort / försämra systemet. För trots allt så vill folk jobba, det är nog inte så många som tycker att det är ok att gå på A-kassa, för SÅ bra ersättning är det ju ändå inte.