0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Här är vad jag fick i min mejl av ESB:Tjänare Jens, hur går det med spelandet ? /Hälsningar - Danne från EnergisparBössanDetta är vad jag skrev på forumet!!"Man tackar för svaren, kände på mig att det var något lurt med detta!! Bara för det så ska jag spela lite intr. och se va de säger!! Bara att man bemödar sig att svara så, och dessutom försöker vara sarkastiska, gör ju att man förstår att de inte har ärliga avsikter, skulle de varit seriösa så skulle de till börja med gett ett seriöst svar på forumet!!
Citat från: jedj skrivet 19 september 2006, 09:38:03Här är vad jag fick i min mejl av ESB:Tjänare Jens, hur går det med spelandet ? /Hälsningar - Danne från EnergisparBössanDetta är vad jag skrev på forumet!!"Man tackar för svaren, kände på mig att det var något lurt med detta!! Bara för det så ska jag spela lite intr. och se va de säger!! Bara att man bemödar sig att svara så, och dessutom försöker vara sarkastiska, gör ju att man förstår att de inte har ärliga avsikter, skulle de varit seriösa så skulle de till börja med gett ett seriöst svar på forumet!!Hehe jag tyckte det var ganska kul svar Angående "Inte ärliga avsikter" så vet jag inte hur du lyckats tolka det ur svaret. Kanske lite "Uppdrag granskning" (får det till det man vill) syndromet.NA:s L/L vet nog alla att det inte var en höjdare. Men Panasonic har byggt skit L/L de också.Men NA:s L/V var väl det enda som var oki, SP testad också. Mig veteligen så tuffar lite över 1000st i detta långa rike sen ca 2år tillbaka. Inte med någon extrem prestanda men den kostar inte så mycket heller./Rickard
Citat från: Rickard VPCenter skrivet 22 september 2006, 01:43:08Citat från: jedj skrivet 19 september 2006, 09:38:03Här är vad jag fick i min mejl av ESB:Tjänare Jens, hur går det med spelandet ? /Hälsningar - Danne från EnergisparBössanDetta är vad jag skrev på forumet!!"Man tackar för svaren, kände på mig att det var något lurt med detta!! Bara för det så ska jag spela lite intr. och se va de säger!! Bara att man bemödar sig att svara så, och dessutom försöker vara sarkastiska, gör ju att man förstår att de inte har ärliga avsikter, skulle de varit seriösa så skulle de till börja med gett ett seriöst svar på forumet!!Hehe jag tyckte det var ganska kul svar Angående "Inte ärliga avsikter" så vet jag inte hur du lyckats tolka det ur svaret. Kanske lite "Uppdrag granskning" (får det till det man vill) syndromet.NA:s L/L vet nog alla att det inte var en höjdare. Men Panasonic har byggt skit L/L de också.Men NA:s L/V var väl det enda som var oki, SP testad också. Mig veteligen så tuffar lite över 1000st i detta långa rike sen ca 2år tillbaka. Inte med någon extrem prestanda men den kostar inte så mycket heller./RickardRickard helt ärligt, tycker du det är ett bra sätt att få kunder på? Hoppas att inte du jobbar på det sättet? Skulle det inte varit bättre med ett seriöst svar med fakta i forumet?