0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
min tänkta leverantör blev just sågad vid fotknölarna, obehörig, okunnig säljer skräpmaskiner som ej anpassats för nordiska förhållanrden.... bla bla bla ..... köp den eminenta sverige pumpen för 7000kr mer istället. en E12DKE3 skulle tydligen haverera vid första vinterknäpp....... vad är sant och vad är påhitt, vem vet :-(
Jag tycker ni kastar lite väl mycket skit på Svergipumpen nu, de arbetar efter ett delvis annat koncept än de flesta andra, genom att säga sig ta ett större ansvar över funktionen och genom att hålla marknadsledande garantier, dessutom har de bevisat att de tillsammans med Panasonic har haft musklerna som krävdes för att få fram den nya styrningen som gjorde HE-maskinerna användbara.Det ger ett litet löjets skimmer över de som kastar skit på andra, förutom att det strider mot reglerna i forumet.Nån enstaka gång, i specifika frågor är ok, men att i vart och vartannat inlägg snacka om att ett klistermärke kostar 6500 kr blir i längden bara löjligt.Ingen fler som håller med om det?För övrigt vet vi fortfarande inte om Daikin Althema kommer att fungera bra under vintern, eller är det nåt jag missat?