0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Vem vill betala 1000-1500 spänn för att kolla om kylskåpet kyler??Man kontrollerar nog inget tills den dag det inte verkar vara som det brukar, förutom den självservice som rengörning av filter/utedel som är behövligt.
Vad tar du Rikard för ett sådant jobb?.......för du är väl ackrediterad?
Citat från: Nisse-Gurra skrivet 29 augusti 2006, 21:42:30Vad tar du Rikard för ett sådant jobb?.......för du är väl ackrediterad?ackrediterad? Nej jag köper dessa tjänster.Ackrediterad behöver man endast vara vid ingrep i kylkretsen.Pris? Beror på vad du vill jag ska göra.Kem som jag använder kostar ca200+moms/VP att köpa in, sen får man gör ett överslag på restid och jobb insats.mvh Rickard
Citat från: Rickard VPCenter skrivet 29 augusti 2006, 23:34:29Citat från: Nisse-Gurra skrivet 29 augusti 2006, 21:42:30Vad tar du Rikard för ett sådant jobb?.......för du är väl ackrediterad?ackrediterad? Nej jag köper dessa tjänster.Ackrediterad behöver man endast vara vid ingrep i kylkretsen.Pris? Beror på vad du vill jag ska göra.Kem som jag använder kostar ca200+moms/VP att köpa in, sen får man gör ett överslag på restid och jobb insats.mvh Rickardaha....så du bara säljer aqua invertern inte monterar den?? eller dina luft/luft pumpar?