Häromveckan var jag på kontroll IOM högt blodtryck.
Träffade på en läkare på vårdcentralen som jag inte träffat förr!
Han var underbart rättfram. Efter 1 minut sa han att jag för fet

.
Skrev ut ett preparat som skall ta upp en 1/3 av fettet som jag äter…
Poängterade att rövhålet kommer inte bjuda motstånd….

Efter detta kom vi in på situationen i Sverige apropå kriminalitet osv… Det var inte jag som tog upp detta utan han öste på med kritik vars Sverige var på väg. Tyvärr kommer han nog snart gå i pension….
Ursprungsland Rumänien

Bästa läkaren jag träffat
