Halloj,
Har ett ryggåstak och access via vinden till väggen som gränsar till taket. Skulle vilja fälla in 1-2 utblås där för en luft/luft.
Finns det någon sådan smidig lösning? Har FTX så tänker att cirkulationen löser sig om volymen blir nog stor.
Finns det några prisvärda, tänkbara lösningar?