Ad
Varmvattenberedare från Indol
Bäst online casino i Sverige
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!
 

Författare Ämne: Kyler dåligt  (läst 424 gånger)

0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

horsemen

  • Gäst
horsemen
Kyler dåligt
« skrivet: 20 juni 2026, 14:07:36 »
Har en Panasonic CS-HZ25XKE som har väldigt dålig eller ingen kyla. Vad kan det bero på?

Utloggad torbjorn_forsman

  • Guldmedlem
  • Dignitär inom värmepump
  • ******
  • Stad/land: Sundsvall
  • Antal inlägg: 2949
  • Karma +6/-2
SV: Kyler dåligt
« Svar #1 skrivet: 20 juni 2026, 19:26:50 »
Fungerar den normalt för värme?  Avfrostar den som den ska vintertid?

När den går för kyla men kyler dåligt, går kompressorn på fullt varvtal då? Är det full fart på fläktarna i både ute- och innedel?
Har vårdnad om:
Argo AW22AHL (2 st)
CTC EcoAir 105v3 + EcoEl styrsystem påhängt på gammal Exonom-panna
Foma AW6200
Foma 5600
Thermia Diplomat D6

Utloggad Thompa71

  • Expert på värmepump
  • ****
  • Stad/land: Partille
  • Antal inlägg: 667
  • Karma +0/-0
  • Kön: Man
  • Installatör/servicetekniker luft/luft
SV: Kyler dåligt
« Svar #2 skrivet: Idag kl. 18:41:19 »
En 25:a är bara på 2500w kyla vilket räcker till ca 50-70kvadrat. Om den får stå på hela dagen.

Vill du annonsera klicka här! Varmvattenberedare från Indol
 


Annonser

Right Block

luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Köp din bergvärmepump av oss
Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Annonspriser

Online just nu!

Ad
Varmvattenberedare från Indol
Bäst online casino i Sverige
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!