Tack @torbjorn_forsman för snabba svar, jag var lite deppig i eftermiddags, tyckte att jag provat det mesta i omstartsväg, så jag körde in på Reserv, lät den gå en timme och då blev det varmt i radiatormatningen :-) Sedan läste jag ditt svar. Kollade att alla säkringar (3 x 25 A) var hela (YES), och det snurrar i elskåpets digitala display på L1-3, spisen och allt annat inkl tvätt/tork funkar fint. Sedan slog jag av pumpen en sista gång, och när jag drog igång den
igen så "bootade den" om sig och upp kom den vanliga startmenyn. EON har haft en del omfattande arbeten här i Stockholm/Danderyd så jag vet inte vad som varit problemet men det verkar som om flera haft spänningsproblem
under dagen i samband med ett kortare avbrott. Hursomhelst, blir en sista koll i morgon att VV också kickar igång (nu var den nere på 40 grader), så skönt att slippa panikringa i en tekniker. Till saken hör också att jag inte varit
helt comfy med att resa bort när elpatronen står på 24/7, vi har inte så kallt heller prognosen är typ nollan nattetid och upp till 10 grader på dagen, men ändå.
Tack för hjälpen