0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Om problemet är i Mitsubishis server så skulle alla som är anslutna få samma problem och det hade varit väldigt många inlägg om det vore så.Så det måste vara något annat och du får kontakta din återförsäljare som i sin tur kan kontakta Mitsubishi för att kolla din anslutning.
Ja du får kontakta installatör/återförsäljare.Den verkar tappa kontakten ganska ofta , kanske går att flytta din router eller skaffa förstärkare så det är bra mottagning framöver också.
Har nu haft en Ninja FT25 i en månad.För ett par veckor sedan ställde jag in underhållstemp 10°c på fjärrkontrollen. 2 ggr ser jag sedan i mel cloud appen att den står på 18° och även andra termometrar visar 20° i huset och strömförbrukningen sticker iväg. Har då ändrat i appen till 10.5° varvid temp och strömförbrukning sjunker normalt.Har också märkt att mitsubishis server för appen har varit otillgänglig.Är det så här illa kan man ju inte lita på värmepumpen!Känner någon igen problemet eller har tips?