0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Det tog tid, men nu har jag fått detta svar... ------------------------------------------------- Now we are ready to export our products to you, I am wondering if you are still looking for the ALCOFLEX? If you are interesting, please just let me know confirming this e-mail and I will send to you the price considering 5 ALCOFLEX. When we need to confirm the car enginee. We are looking forward hearing from you. Domenico Luppi Sales Director. ----------------------------------------------- Så nu väntar jag bara på ett pris. Om det är nån som inte vet vad det här handlar om, så kan Ni höra av er direkt till mig. Eller kolla in på den här sidan: http://www.alcoflex.com.br/alcoflex_ingles/index.htmmvh humlan.
Då är min tolkning att du vill tjäna svarta pengar på folks okunighet. Då dom tror att dom kan tjäna på att köra på E85.Du säljer svart helt utan minsta garanti & köparen tar stora risker, då bilen inte är tilverkad för endamålet.
Hej Hansson, jag tror du missförstått Rickard, det är inte humlans argument för etanol som han avser när han vill eventuellt ta bort inläggen utan det är det att han i princip kör marknadsföring av en produkt i forumet utan att betala för den reklamen.MVHMesser