0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Detta blir mitt första inlägg, men vill gärna tipsa om en en lösning för att tillfälligt (eller kanske permanent) komma runt den nya appen. Nibe gjorde en fuling genom att uppdatera pumpen straxt efter att de la ut den nya appen (2.0). För android kan man ladda ned äldre versioner av appen och jag provade det först (version 1.36), men då har de spärrat via mjukvaran i pumpen att den gamla appen inte kan användas(!)En workaround är:- Nedgradera mjukvaran i pumpen. Nibe har en instruktion på sin supportsida, jag la även till en bild till detta inlägg. Versionen på min S1255 blev 4.2.4.- Hämta gammal mjukvaran, detta funkar nog tyvärr bara på android, och då hämtade ja version 1.36 på https://apkpure.com/myuplink/com.myuplink.consumer/download/1.36(Jag fick också stänga av automatisk app-uppdatering i playstore, annars uppdateras den gamla appen automatiskt direkt till 2.0)Vad jag kan se funkar allt som tidigare och jag kan se samma info som innan. För tillfället är jag väldigt glad och väldigt lättad över detta...