0 medlemmar och 22 gäster tittar på detta ämne.
Har man inte koll på vem som föder stora delar av världens terrorister och extrem islams frammarch i världen, och oroar sig för det, så vet jag inte vad jag ska säga.Jag är glad att någon gjorde något åt regimen, vi får hoppas de lyckas få bort dem också, annars är det samma visa igen om 5-10 år.Och under tiden kommer Hizbolla, Hamas, Houtirebellerna, och en massa småpåvar runt om i världen finansieras av oljepengarna från Irans mullor.De fortsätter bygga moskeer i Sverige, ja hela västvärlden, och de är i princip alla Irans och andra extrema islamisters förlängda arm in i västvärlden, med ett klart mål, att islamisera hela världen.Man får förstås tycka vad man vill om det, men jag vet i alla fall vad jag tycker.Bara USA kan stoppa dem, om de inget gör blir inget gjort, OM inte Israel skickar en atombomb förstås, men dit vill vi ju inte komma.Kan tillägga att jag är beredd att betala vad det kostar också, i form av högre priser på olja, gas, och mat under en övergångsperiod, men då vill jag också att de ska rensas ut, inte bara få sina vingar klippta.
Jag ställer mig ofta frågan, vad skulle alternativet vara, och jag hittar inget svar.Mer miljarder i mutor åt mullorna?Låta dem hållas och få fram egna kärnvapen?Låta dem fortsätta indoktrinera tiotals miljoner (eller x antal Miljarder?) människor i att det är rätt att mörda alla judar, och kristna för den delen.Med målet att återföra mänskligheten till medeltida lagar och regler.Trump må vara en lallande idiot, men han styr inte ensam USA och dess krigsmakt, det finns förstås folk där som vet vad de håller på med.Att vara beredd att betala innebär ju inte att jag själv ska bära hela bördan, det krävs förstås att alla på planeten är beredda att betala vad det kostar på ena eller andra sättet.Dyrare olja, gas och mat under en övergångsperiod, eller hotet från extrem islamism som sprider sig över världen.En värld där Kristna och Judar i bästa fall kan leva och bo i inhägnade områden för att skydda sig mot en folkgrupp som har som mål att utrota de som inte svär sin tro till Allah.Vilket vi sett en lång rad exempel på.