0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Ja, något sjukare har man nog aldrig varit med om.Jag både hoppas och tror att det slutar med riksrätt mot Trump.Synd, de hade så mycket de hade kunnat göra, men så gjorde de allt fel, totalt fel.Diktaturfasonerna, att ingen vägar säga emot, det skrämmer mig i alla fall.Som om det vore Putins Ryssland, eller Xi Pings Kina.I Sanning skrämmande.
Ska man vara lite mer balanserad så har även andra världsledare inklusive Biden utryckt att Zelensky kanske skulle tacka ngn gång ibland.Sedan av vad som senare framkommit så verkar en del mineraler ligga i områden som Ryssland ockuperat så det om ngt skulle ju vara ett hugg i ryggen på Putin och en anledning för USA att fortsätta stötta.Men men vad som är sant och inte sant är det få som vet.Gårdagens fars hoppas jag leder till början på slutet för Trump, Elon och Vance, motsatsen till tre vise män, en dement Narcissist, en knarkande hyperdiagnostechgubbe och en maktgalning.
Gårdagens fars hoppas jag leder till början på slutet för Trump, Elon och Vance, motsatsen till tre vise män, en dement Narcissist, en knarkande hyperdiagnostechgubbe och en maktgalning.
Samt så måste Europa göra sig av med köp av energi så mycket som möjligt från USA och då är det förnybart som gäller och produktion på hemmaplan så långt det går.