Aiaiai
Endelig har jeg fått installert mine pumper. Det ble 2 stk Pana E12 EKEB etter å ha lest litt tester og etter råd og tips fra forumet her. Takker for alle tips og ett SUPERT forum, STÅ PÅ. . Har hatt pumpene stående i garagen i noen uker uten å kunne ta de i bruk
pga installatøren hadde mye å gjøre
.
Beklageligvis så var det selvfølgelig feil på et kretskort i den ene ute-enheten, så har bare fått kjørt igang det ene systemet mitt. Venter nytt kort i neste uke. Var visstnok andre tilfellet montøren hadde opplevd på kort tid med denne feilen. Feilkode var noe sånt som error "E16" (tror jeg det var). Hvor leser man av disse feilkodene? Noen som har opplevd det samme?
Man det andre systemet mitt fungerer helt utmerket og jeg er KJEMPEFORNØYD. Hvilken deilig varme som produeres. AHH!!
Blir litt småsprø av dette og må stadig bort i sikringsskapet for å sjekke kWh-måleren, lete etter kilder som man kan slå av og spare effekt på,hehe..
Mange fordeler med VP; man fyrer til ca 1/3 av prisen, man sparer pga at man har en "nattsenkingsfunksjon" (timer) som man tidligere ikke hadde, og sist men ikke minst, man tenker mer enøk og sparer energi på andre plasser også, ikke bare varme.
Nei nå har jeg ikke tid til mere tasting, må springe å slå av litt forbruk en eller annen plass
Ha en videre energisparende aften
.