0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag förde över pengar från Swedbank till Avanza senast igår, inget stort belopp men ändå.Nu vet jag inte om det går att göra på så många sätt. Jag väljer bara "sätt in pengar" och väljer sedan Trustly. Allt från någon tusenlapp till ett par hundratusen har fungerat.Felet ligger säkert hos Swedbank
Vänta bara tills du ska betala för bilköp, bered dig på oerhört mycket krångel och många samtal om inte bilhandlaren har Swedbank.Det tog två timmar för bilköpet i våras och då fick jag ha två telefoner med en bank i varje lur samt pass som skannades via RFID.Vid bilköpet i Oktober var jag förberedd men det krävdes säkert 20 mail mellan banker med foton på kontoutdrag mm mm för att bevisa att pengarna kom från mina sparkonton och dagen då pengarna skulle föras över fick jag sitta med telefonen och signera fullmakter samtidigt på internetbanken för att de skulle göra överföringen.När jag sålde min förra Mustang privat även det i våras, det vill jag inte ens beskriva för det blir extremt långt!Att flytta runt 400-600000.- är extremt bökigt numera.