Omröstningen avslutas: 20 maj 2025, 15:13:40
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Ångest? Det står ju laddare överallt. Kör laddhybrid sedan två år. Kommer uppåt 8mil på el. Kände redan första veckan vi hade bilen att det var en ren elbil vi borde ha valt.Kan tänka mig en Tesla men vi får se vad det blir om ett år när vi ska byta.
Jag tror miljöpartiet kommer få ett rejält uppsving i nästa val då de som kör bensin, dieselbil kommer rösta på dessa pga av sin batteriångest.
Vi ska på semester till Finland med elbil. Blir spännande att se hur man får el där. I Sverige vet vi nu hur man laddar. Bilen har rullat 1500 mil nu. Den har som lägst varit nere på 15% vilket är 6-9 mil.
Nej aldrig.Om du kör en Tesla behöver du ju absolut inte vara orolig.Det finns laddare överallt. Det verkar vara mest människor som inte har elbil som räckvidsångest.De blir även miljöpartister och blir oroliga för batteriernas miljöpåverkan,Jag tror miljöpartiet kommer få ett rejält uppsving i nästa val då de som kör bensin, dieselbil kommer rösta på dessa pga av sin batteriångest.
Bara det blåser så finns det nog el…
El finns säkert. Mer vilken app och hur det ska betalas. Men min fru pratar finska så det löser sig säkert.
Prova gör en fjällresa v9 så får du se visst finns det laddare men ingen ledig. har inte själv åkt just den veckan men sett lite av dom köerna andra veckor och då är jag glad att man fortfarande har råd att åka dieselbil vilket jag åkte då nu åker jag bensinare.