Airstage står det på kartongerna och Appen heter så. Finns en annan version med lite bättre verkningsgrad. Satt några sånna när sista decimalen inte är viktig i verkningsgrad. SCOP 4.6 har jag för mig. (Jula etc SCOP 4.0-4.1).
https://www.klima-therm.com/se/files/page_files/718/kt-fujitsu-slim-excellence-pb-221107-dig.pdfVäldigt bra maskin i sin helhet. Tyst och vibrationsfri utedel. Innedelen är tyst, men inte samma klass som deras "Premium power" den låter finast av alla jag hört. Låter som att lyssna på havet i karaktär.
Vissa av andra fabrikat låter som malande ångest typ, rätt viktigt hur de låter, utöver ljudnivån.
Fuji finns på Elon, samma bokstäver i namnet, så samma pump.
Väldigt fin innedel, känns otroligt gött att sätta upp sån här istället för något krafsigt som satt innan. Det mest nämnvärda med dessa är matt plan framsida.
Namnet var otydligt såg jag, det står: KMCDN/EN, det betyder KMCDN och
KMCEN. Den understrukna känner jag igen från kartongen.
Edit: Det är stor variation i sidokåpan (höger för gasrören) på utedelen, den på pdf:en är "gubbkåpan", kallar jag den, ser så gammal ut, men praktisk.
Den sista jag satte upp hade en slätare finare kåpa.
Övrigt, 09:ans utedel har lite mer lågbrett utseende, långt mellan monteringsfötterna. Fint positionerat fläkt utan utstickande plast. Fin att titta på.
Maskinerna är bra att montera, inga massa knäppa detaljer som äter arbetstid som Qlima och Samsung.