0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Var liksom gräsklipparen, slirade då det inte är diffspärr utan driver på hjulet som har minst tryck. Satte på snökedjor med piggar på, nu är det hur bra som helst. Så varför inte skaffa snökedjor ( finns med piggar )som går att sätta på och ta av. Ska då vara sådana som har fällspänningsarm, för att lossa dom lätt
Fipplat o trixat med dessa kedjor fram o åter. Vart inte riktigt bra… Grannen min mer eller tvingade in mig o fyrhjulingen i hans garage o fixade det hela på under timmen Hade de rätta verktygen o kunnandet Min årets hjälte :)är grannen Kjell Ps nu kan jag snudd på skotta endast med 2 hjulsdrift !
Du ser vad det är att ha bra relation med grannar. Ett hett tips bjud in dom på en härlig kvällsmiddag utan arbete nästa dag. Så brukar jag göra, som ett annat, jag får i bland förfrågan om jag vet något som grannar har problem och ställer upp. Har blivit några härliga kvällar med god mat och gemytlig tillvaroGrannsämjan ska man vara rädd om, läser i bland om rena världskriget mellan grannar, blev ett sådant så flyttar jag.