0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag är nästan 100 på att skarven är dåligt gjord och det kommit in fukt i den. Men kolla med telias kabelanvisning om de fixar detta gratis.
Har även grundabbonomanget hos spray så man får väl pröva att ringa dem först antar jag.Men om jag nu skulle fixa det på egen hand vad för grejor ska jag ha och vart kan jag få tag i dem?Annars kanske humlan kan fixa det för en billig penning (du var väl från S-vall).
Har nu pratat med spray och gjort en felanmälan och enligt dom så skulle jag inte vara rädd för att få en jättefaktura från dem bara hux flux, utan om det vart aktuellt skulle det informeras om detta i god tid innan man åtgärdade felet.De skulle återkomma i morgon redan, man vet ju hur det är , lär väl dröja en vecka?
Kabeln gick rätt in till köket där första jacket sitter(frågade givetvis om det när han ändå var där).Vad kostar det att ta hit någon igen för att byta första jack till kontoret?Telekabeln i väggen inne lär väl vara från 1970 är den dålig? ska man byta den?Vad kan det kosta?Många frågor på en gång.