0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Inte mycket som är gratis här i livet men smidigt att hänvisa till Svensk Kylnorm.Köpte lite hjälp att fylla i allt av företaget där jag tog cert då jag kände att det kunde bli en långbänk med papper fram och tillbaka om det inte blev rätt direkt.Så jag är fel person att fråga om själva ansökan
HBerggren> Jag finns i Trollhättan. Vad tänkte du på?
Vem hjälpte dig då? Jag försöker väl att svara på frågorna efter bästa förmåga men det kanske vore ett alternativ som du nämner. Jag vet inte om min utbildare kan vara behjälplig men jag skulle kunna fråga dom ifall dom erbjuder hjälp att ta fram lämpliga rutiner.
Ett stenkast bort men andra ord, det är ju bra. Du kanske vill installera luft/luft nästa som jag får förfrågan på?Lämnar gärna bort dem för jag tycker det är en stressig upplevelse. Noggrann och snabb installation tycker jag är svårt att kombinera, speciellt om man gärna vill få till lite finess. Jag gör bara en i månaden så får inte rätt flyt. Jag personligen låter det gärna ta mer tid och ta betalt för normalt installationtid än att det blir några missöden.Det går säkert få bättre flöde i luft/luft-handeln, jag har lagom att göra hela tiden utan marknadsföring så det är bara förfrågoningar jag säljer av luft/luft idag.Säljer Fujitsu helst efter testat mig fram.