Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: Vad är det för skilnad pÃ¥ kinnanpumparna.....?  (läst 1592 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Nicko35

  • Lär mig om värmepumpar
  • **
  • Antal inlägg: 11
  • Karma +0/-0
Ska precis till att investera i en eller två värmepumpar,vad är det som gäller egentligen?Vad är det för skilnad på dom pumparna som Kinnan AB leverrerar och andra Panasonicpumpar som man kan hitta avsevärt mycket billigare på nätet?Vilken är helt enkelt modärnast och bäst och ger mest effekt?Mitt hus är 220 m2 i två plan+källare på 130 m2.så jag skulle bli skitglad om jag kunde få lite information eftersom jag är helt grön,alltså vilken är abbsolut bäst??

Utloggad tolins

  • I branschen
  • Dignitär inom värmepump
  • *****
  • Stad/land: norrbotten
  • Antal inlägg: 1107
  • Karma +0/-0
  • Kön: Man
  • Jag älskar värmepumpar!
SV: Vad är det för skilnad på kinnanpumparna.....?
« Svar #1 skrivet: 27 april 2006, 16:12:05 »
panasonic tillhör absolut dom bättre av pumpar .När du kollar pris inkl installation borde det inte skilja så mycket mellan olika fabrikat o leverantörer, att köpa nu är helt rätt för att den här tiden säljer man sämst så det är störst chans att förhandla till sig bra rabbatter
Lycka till

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser

Online just nu!

Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!