0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Levererar man en värmepump med säljargument att man skall kunna övervaka funktion, och öka värmen "innan man åker" så ska det också fungera.Om det inte gör det har man inte levererat det man utlovat.Sen kan all elektronik hänga sig, inte minst om strömmen försvinner en kort stund, eller om det blir en lång blink så att elektroniken kanske inte hinner starta om sig som den ska, men nåt i programmet ändå hinner hänga sig, det är olyckligt, men kanske för mycket att begära att det alltid ska fungera, oavsett vad som händer.Det du skulle kunna göra är väl möjligen att komplettera med en brytare som du kan styra via SMS som slår av strömmen till värmepumpen på kommando, om leverantören inte har någon lösning på problemen.Fel av den där typen kan ju också vara väldigt svåra att "bevisa" och få genom en reklamation på, så ibland kan det vara bättre att hitta en väg runt problemen.
Se till att du har en stabil internetanslutning och att du kan nå andra webbplatser eller appar utan problem. Ibland kan problem med internetanslutningen påverka funktionaliteten hos webbaserade tjänster som Appen Anywhere II.jacksmith
Har fått ett liknande fel nu i höst. Har Iphone och appen säger att något är fel med enheten och att enheten inte kan nås, uppdaterar jag genom att dra ner på skärmen så kommer jag ibland åt pumpen men tidvis försvinner möjligheten i appen att schemalägga. Ofta när tidsinställningen ska användas så hamnar jag på inloggning med SingleKey trots jag är inloggad och det går bara runt till SingleKey när jag loggat in. Har tidigare fungerat bra men verkar börjat strula efter senaste uppdateringen av appen. Jag har installerat om appen och brutit strömmen till pumpen men inget hjälper. Har inga problem med Wi-Fi i övrigt. Appen fungerar bättre på min Android-platta.