0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Jag har lite av samma fel hos mig med min 508C. Allt går att styra via appen men däremot så kan jag inte se statistik. Denna vore onekligen intressant att kunna få ut i appen då menyn i värmepannan inte är helt lätt att navigera i. Kan du se om du har kontakt med internet överhuvudtaget? Kolla i menyn information - internet - server anslutning. Detta är en förutsättning för att kunna styr via appen. Jag anar att du har detta iom att du får fram viss information om än felaktig.
Jag har också stora problem med anywhere (=nowhere).Rumstemperatur från rumsgivare fryser.Jag kan ändra önskat rumstemp i appen och få det över till vp, men inte från vp till appen.Energidiagrammen (forbrukning och avgiven effekt är helt åt skogen.Enligt IVT ska ny app med avhjälpning av en del fel släppas under januari.Den appen är en SKAM!Hade jag haft vätt att skriva in funktionskrav på appen i upphandlingen hade det stått IVT dyrt!
Fick svar från IVT att det är ett problem med mjukvaran i IP-modulen och tyvärr så dröjer den uppdaterade mjukvaran till den...