0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Nu har det gått några dagar .Vill veta lite om den.Jag är i valet och kvalet om jag ska köpa en 9:a eller 14 till mitt garage.Har en 9:a i boningsdelen som jag tycker är suverän. / Mats
Citat från: alfamats skrivet 20 mars 2006, 19:24:59Nu har det gått några dagar .Vill veta lite om den.Jag är i valet och kvalet om jag ska köpa en 9:a eller 14 till mitt garage.Har en 9:a i boningsdelen som jag tycker är suverän. / MatsVarför inte en 12 rätt lagom det ochså.Jag väntar på en sådan .Jag hojtar till när den glada dagen kommer./mackenDet låter intressant,har dom kampanj på den också? Jag såg att ASY 14 kostade 18900:-.Vilket pris gäller för 12:an? / Mats
Citat från: macken skrivet 20 mars 2006, 19:40:12Citat från: alfamats skrivet 20 mars 2006, 19:24:59Nu har det gått några dagar .Vill veta lite om den.Jag är i valet och kvalet om jag ska köpa en 9:a eller 14 till mitt garage.Har en 9:a i boningsdelen som jag tycker är suverän. / MatsVarför inte en 12 rätt lagom det ochså.Jag väntar på en sådan .Jag hojtar till när den glada dagen kommer./mackenDet låter intressant,har dom kampanj på den också? Jag såg att ASY 14 kostade 18900:-.Vilket pris gäller för 12:an? / Mats
Garaget är uppdelat på på två rum.Ett mek-rum på 56 kvm och en uppställningshall på 94kvm.Pumpen ska bli i uppställningshallen.Jag hade tänkt köra värmeförflyttare eller kanske slå ner en del av väggen.Lite surt bara att bravida hade slut på 12 och 14 pumpen.Tror att 9:an blir för liten.Bravida killen visste inte om han fick hem 12 och 14 pumpen något mera.Han sa att han var tvungen att beställa såpass många för att få bra pris.Efterfrågan på pumparna sjunker nu på vårkanten.Tyckte det lät konstigt att han inte kunde ta hem den, för kampanjpris är väl ett pris satt av generalagenten.Då ska det väl inte spela ngn roll hur många som beställs.