Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: honeywell 4013 ställdon  (läst 1842 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad bunkeflostrand

  • Nybörjare
  • *
  • Antal inlägg: 9
  • Karma +0/-0
  • Värmepump eller värmepumpar?
honeywell 4013 ställdon
« skrivet: 15 november 2020, 00:28:52 »
Hej,

Är det någon som vet var man kan få tag på aktuator till växelventil?
Jag har liite brådis för jag ska mönstra på en båt på tisdag och behöver fixa en snabbt. Skulle vara kanon om det finns någonstans i Malmötrakten så jag kan köra och köpa den direkt på måndag.
Tips mottages med tacksamhet  =)
IVT C5 från 1999 som värmer 165 m2 i ett plan. 300 m kollektorslang på tomten. Förbrukar ca 13-14000 kWh per år, all inclusive. Gillar inte att titta på TV med koftan på... Bor i Malmö

Sedan Maj 2023 en NIBE 1255-6

Inloggad Josth

  • Dignitär inom värmepump
  • *****
  • Stad/land: Stockholm
  • Antal inlägg: 9634
  • Karma +4/-2
  • Kön: Man
SV: honeywell 4013 ställdon
« Svar #1 skrivet: 15 november 2020, 10:07:24 »
Ställdonet säljs bl.a. av JS Energi som finns i Helsingborg: https://jsenergi.com/019-stalldon-vaxelventil-honeywell-23011.html  FrÃ¥gan är dock om det finns i lager eller beställs nÃ¥gon annanstans ifrÃ¥n först?
1½-planshus byggt i slutet av 90-talet. 169 kvm + fristående garage 35 kvm. Kryp-/balkgrund numera tätad och avfuktare DS15 inkopplad. Vattenburet ettrörssystem med radiatorer i fyra slingor. Nibe 310P tillverkad 1997. Service: Kompressorbyte 3 ggr samt byte förångare, expansionsventil, torkmedel, pressostat, elkondensatorer, cirkulationspump, säkerhetsventil och ny kraftigare fläkt.

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser
Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!