0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Åren går o inte blir man yngre.... Har länge närt en dröm om att prova på ett annat liv! Tyvärr sitter ju Luther på axeln o menar på att man bör jobba tills man stupar...Men känner att än finns det kraft o energi i gubbkroppen Förutsättningar i dagsläget kör eget sedan 20 år. Sysslar med det mesta inom anläggning bygg o trädgård. Dvs dålig på det mesta Har sedan 6 år ett paradis ( i min värld) ett ställe där man nästan höjer på ögonbrynet om det passerar en bil på vintern! Dvs avskiljt o lugnt. På sommaren kan det passera 10-20 bilar på vägen om det inte är Björn safari då byn översvämmas av nyfikna! Börjar mer o mer förlika mig med att flytta upp på heltid till byn som (Gud glömde) Endast 3 bofasta!Men till kärnfrågan vad skall man försörja sig på? Visst skulle jag kunna pendla 33 mil till mina gamla kunder då o då. Men vore skönt o slippa detta resande. Tankar finns om allt möjligt bla försäljning via nätet. Men då jag mest utfört tjänster på plats innebär det ju ett nytänk.... Hur krångligt är webförsäljning? Rent praktiskt måste jag ju ta hjälp vad det gäller hemsida osv,... Sedan är ju naturligtvis vad dom är gångbart att sälja? I mitt fall blir det nog egenproducerade ting såsom möbler trädgårds osv.... Med andra ord har ännu inte klurat ut allt än! Men en sak är jag säker på! Vill kliva ur ingådda spår!Tankar o funderingar mottages tacksamt!