Yepp, noterat att det finns att få tag på via eBay och tycker fan att det är kriminellt med de priser som vi har på en del prylar här i Sverige.... men det är en helt annan diskussion.
Men vad gäller PAR WT40R och PAR WT50R - vad är det för skillnad på dem; svenska Mitsubishi kundsupport kunde inte leverera något svar... Vidare så om denna WT50R fungerar tillsammans med den existerande mottagaren som finns inkopplad till pannan så har jag svårt att se att det skulle göra något skillnad. Har även sett att det finns en PAR WT51R när man kollar på eBay (vad är nytt?).
För stunden så blir det nog att jag sätter en trådbunden temperatursensor istället, dvs en PAC-SE41TS-E som kostade 380:- från
eBay istället för de 995:- som verkar var gällande pris i Sverige. Har haft trådlösa rumsensors i 6 år och måste säga att ingen av oss tittar särskilt ofta på den eller använder den i någon större omfång. Så för mig är det mer en "nice to have" än "must to have". Systemet fungerar så pass bra att denna blir en onödig pryl.