De installerade 2st Mitsu LN25 hos mig i somras. Fyndade dessa när Elon skyfflade ut allt vad Mitsubishi hette och stod plötsligt i behov av någon som kunde sätta dem på plats. Bor i Sthlm och det var efter förra sommarens värmebölja rejält långa väntetider hos firmor som gav klart blandade intryck vid kontakt
Fick så tag på MälarSpa och efter att ha pratat med Håkan ett par omgångar dröjde det inte länge innan jag slog till med en bokning. Installationen var allt annat än standard då jag ville ha dold rördragning till huset samt uteburkarna monterade på ett fristående förråd. Hade på förhand grävt ner avloppsrör samt rivit panel på huset för att åstadkomma detta.
Installatören körde från Eskilstuna, kom på utsatt tid och var extrautrustad med ett klockrent mindset. Här såg vi minsann inga problem utan bara möjligheter. Sånt gillar vi och resultatet blev därefter
Har nu kört pumparna på såväl AC som värme och det fungerar klockrent. Installationen blev minst lika snygg som jag hoppats på och det går inte att ge dem annat än 5 pinnar av 5 möjliga