0 medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.
maha6305, typisk svensk avundsjuka... . om nu omnämda rörfirma deklarerar för en riktig inkomst kanske du skulle fråga dig själv vad dom gör för att tjäna dom pengarna hur många anställda. deras största hobby kanske är aktier eller vad som helst . hur många innan dom har satsat lika mycket men p.g.a misslyckade affärer gör konkurs istället. dom lyckades vad är felet?du har ingen aning om vad dom har satsat eller hur lång tid det tog att få firman på vinst kurs . samtidigt som dom är en stor bidrags givare till din komun som skattebetalare , istället för att titta snett på dom grabbarna tycker jag att du skulle ge dom en eloge för sin ärlighet. dom är säkert en av få som verkligen betalar sina skatter och arbetsgivaravgifter som regelverket säger Thumbsup. om du nu har taxerings kalendern framför dig tycker jag att du ska titta på dom andra siffrerna du förstår dom säkert med tanke på din ekonomi utbildning . och det är dom du ska vara förbannad på skattesmitarna det är dom som gör det dyrt . ab svergie kräver en viss summa pengar för att gå runt betalar alla sin del minskar kostnaderna . fler har sagt det och jag faller in . vi lever i ett fritt land det är bara ta en ams kurs inom vvs starta företag och prova själv . du har ekonomi utbildningen i portföljen det borde innebära att du kan uföra en kostnads beräkning med en vinst kalkyl. efter du gjort det kommer du att inse att det är inte dyrt det kostar lika mycket som övriga tjänster i det här landethälsningar ny i gamet :,v(
Nä nu tar jag ledigt resten av dagen så att inte förmögenheten stiger allt för mycket,man har ju kört hårt nu sen kl0800.