0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
vet ej vilken webbläsare du har men jag provade hemifrån just nu med crome och det gick utmärkt.mvhDaikin
Efter en mycket lyckad lansering och en otroligt framgångsrik försäljning av vår senaste XR serie lanserar Daikin nu XRH serien.Klassledande prestanda i små förpackningar.Det är en uppdatering av XR serien med ännu högre avgiven effekt på alla fläkthastigheter. Speciellt våra norrländska kunder kommer gilla att vi har ökat utblåstemperaturen i det riktigt kalla utomhusklimatet. Längre gångtider mellan avfrostningarna samt fler arbetsfrekvenser för kompressorn borgar för en jämt och hög temperatur i husen.Maskinerna finns tillgängliga för order hos våra återförsäljare.MvhDaikin
Va kul!!Nu vet jag inte vad du har för FLVP men kör din nya LLVP så mycket du kan och på så hög fläkthastighet som möjligt. Det är knappt att det lönar sig att elda när du har en LLVP men det är mysigt och man märker att LLVP går ner i effekt när kaminen börjar ge värme.Vår FLVP hade jag ställd på 16°C under vintern som var och kamin och LLVP räckte bra. Vid några tillfällen under vintern brukar ja vrida upp FLVP rumsgivaren till max för att se att elementen blir varma som de ska och att tilluften blir varm. Bra att veta om man är i Thailand i januari och LLVP skulle ge sig av någon anledning.
God morgon,Det finns ingen skillnad i hårdvara mellan XR och XRH, endast mjukvaran.Med vänlig hälsningDaikin
Hej!Kan man uppdatera mjukvara själv på något sätt?